FC Pink Ladies söker nya spelare

Grenen är fotboll och teamets hemort: Borgå. Teamet har 39 medlemmar och kalendern har 0 kommande träningar eller spel.

FC Pink Ladies är ett damlag som grundades sommaren 2010. Tanken var att spela och att ha det roligt tillsammans.

Årligen deltar vi i Unelma Cup, i bolagsserien i Borgå, samt andra matcher/turneringar som är av intresse. Det är spelandet som är så roligt!

Förutom dessa evenemang tränar vi en gång i veckan under vintern och två gånger i veckan under sommaren.

Om du känner dig intresserad, kontakta vår lagledare via e-post, fcpinkladies2010(miuku)gmail(piste)com, så skickar vi mera info om oss och svarar på frågor. Tidigare erfarenhet av fotboll behövs inte.

Välkommen med!

Välkommen med i teamet. Dessa teamsidor har sist använts 2 dagar Ytterligare information på teamets hemsidor. Det krävs ett lösenord för att gå med i detta team. Du får lösenordet från managern eller tränaren.. Är du en spelare? Gå med i teamet!
  Visa fler spelarsökningar i spelarbörsen.
FC Pink Ladies: kokoonpano